مهندسی کیفیت
رویکردی مشتری مدار به طرح ریزی و بهبود کیفیت محصول، این شرکت را بر آن داشت تا با استفاده از ابزار QFD جهت رسیدن به اهداف خود توسعه و بهبود مستمر را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد. بررسی دقیق و موشکافانه نیازهای مشتریان از جهات و دیدگاه های مختلف و لحاظ کردن آن در مشخصه های طراحی محصول یا به عبارت ساده تر تبدیل خواسته های ذهنی مشتریان به زبان فنی و مهندسی شرکت از طریق تمرکز بر روی درک صحیح و شفاف خواسته های مشتریان و گسترش این خواسته ها به تمامی مراحل تکوین محصول یا خدمات فنی و مهندسی از برنامه های راهبردی شرکت در دستیابی به اهداف است.
سرفصل برنامه ها به شرح ذیل است:
- پاسخ به نیازهای مشتری
- پاسخ سریع به تغییرات (بازارها، فناوری، اقتصاد)
- تولید و طراحی چابک
- بها دادن به آموزش
- متناسب نمودن هرینه ها با نیارها و اهداف
- توجه به مسئولیت های زیست محیطی
- توجه به تفکر سیستمی
- بهبود مستمر